Jakie są najczęstsze błędy podczas składania zamówienia?
Najczęstsze błędy popełniane przez klientów przy zamawianiu towaru:
- Niepełny lub błędny adres - brak ulicy, numeru domu lub miasta...
- Błędnie wypełnione dane osobowe - imię, nazwisko, brak nazwiska, błędny numer telefonu, błędny adres e-mail...
- Zamówienie niewysłane – po wypełnieniu zamówienia należy kliknąć w przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty!", po wysłaniu klient otrzyma wiadomość e-mail o skompletowaniu zamówienia
- Forma płatności - klient wybiera płatność przelewem (w tym przypadku towar wysyłany jest dopiero po dokonaniu płatności) a następnie niepotrzebnie czeka na nadejście przesyłki
- Dostawa towaru w weekend - klient zamawia towar i oczekuje, że dotrze w sobotę lub niedzielę. Firma kurierska nie dostarcza towaru w soboty i niedziele, tylko w dni robocze!
- Podaj prawidłowy adres dostawy, pod którym kurier może do ciebie dotrzeć. Najlepsze do pracy. Standardowe godziny doręczeń kurierskich to dni robocze od 8:00 do 16:00, dlatego nie wpisuj adresu, pod którym będziesz po godzinie 16:00.